úterý 20. června 2017

VŠECHNO JEDNOU KONČÍ..

Ahoj lidičky, jak jste si už mohli všimnout, na blogu se od února nic neobjevilo. Prostě není čas a ani chuť.

Začala jsem blogovat někdy v roce 2012(?), v lednu 2013 se mi podařila první spolupráce s Fragmentem, byla to pro mě obrovská motivace. Postupně jsem navazovala i jiné spolupráce s mnoha a mnoha nakladatelstvími, bylo to super, ráda na to vzpomínám. Poté jsem měla vážné zdravotní komplikace.. Nastal ten zlom, kdy se na blogu půl roku nic neobjevilo.. Několikrát jsem zkoušela psát znovu a znovu, ale bohužel už to nikdy nebylo ono..

Teď dodělám poslední 1 recenzi (během tohoto týdne) a pak už nevydám ani jeden článek. Mrzí mě to, ale nedá se to stíhat a už mě to ani nějak nebaví. Děkuju všem za přízeň, kterou jsem od vás dostávala, moc si toho vážím. ♥

PS: Čtu pořád a číst pořád budu :D 

Mějte se hezky, 
Hanča

0 comments:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 

My World of Fantasy Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang